ceturtdiena, aprīlis 03, 2008

Foto vietā

- Vai tu esi atradi darbu? - viņš jautāja.
- Nē... Man ir viena tikšanās tūlīt un viena rīt.
- Kādu darbu tu meklē?
- O! Vienalga ko. Lai tik viņi man dod naudu. Puķes maksā ļoti dārgi.
- Jā, - viņš piekrita.
[..]
- Tātad?... - jautāja direktors
- Nu ko, lūk!...
- Ko jūs protat darīt? - jautāja direktors
- Es esmu apguvis rudimentus...
- Es gribu sacīt, - teica direktors, - kā jūs pavadāt savu laiku?
- Savu visgaišāko laiku es pavadu, to aptumšojot.
- Ā!... Hmmm!... - direktors rūca. - Jūs zināt, kādam amatam šeit kāds ir vajadzīgs?
- Nē!
- Es ne tik.. - atzinās direktors. - Bet neizskatās, ka spēsit pildīt šo amatu...
- Kāpēc?
- Es nezinu... - teica direktors.
Viņš izskatījās satraukts un mazliet atbīdīja savu atzveltni.
- Netuvojieties!... - viņš ātri teica.
- Bet... es neesmu pakustējies...
- Jā.. jā... - purpināja direktors. - Tā saka... Un tad...
[..]
- Vācieties, - kliedza direktors. - Satīna līdzskrējējs!
- Jūs esat vecs muļķis!

1 komentārs:

Anonīms teica...

viss ir ļoti labi. tikai to pēdējo rindiņu vajadzēja piekabināt galā direktora tekstam, būtu sulīgāk un daudz ticamāk