otrdiena, oktobris 30, 2007

Ko mēs katrs darām

Šausmas. Kas notiek!? Kur vien griezies, visur stulbības. Avīzēs, televīzijā, internetā, draugu lokā, paziņu lokā, skolā, mājās, uz ielas, iekš kafē, trolejbusā. Politika, bļe. Rupeklības. Vērtības. Dziedi ar zvaigzni. Zenta Mauriņa. Letonika. Dzīves māksla. Inflācija. Kredīti. Jauno-veco literātu attiecības. Referāti. Ak die's!!

Citēju: "Es raudzījos uz ielu un skaidri sapratu, kas tur notiek. [..] Es pats sev teicu, ka idiots to nevarētu darīt. [..] Man nepaslīdēja garām ne mazākais sīkums. Mana uzmanība bija tik spraiga, ka es visu pamanīju un pārdomāju. Tātad ar sprātu viss bija kārtībā. Un kādēļ lai tas tā nebūtu? [..] Vai tā būtu ārprāta pazīme, ja cilvēks tik skaidri ievēro un izprot itin visu?"

Bet varbūt es kaut ko nepamanu? Atzīstu, nepamanīju pa kuru brīdi profesore Kūle ir habilitējusies. Nu viņa ir jāsauc par Dr. habil. phil. [XX]. Bet jebkurš var samulst un nepamanīt visvienkāršākās lietas. Tas neko neliecina, tā ir tikai nejaušība.

Es staigāju pa istabu, sarunādamies pats ar sevi, un mana jautrība pieauga.

1 komentārs:

kaulins teica...

tāpēc jau es aģitēju to 'novēršanos no pasaules' un 'nodarbošanos ar savām lietām'.

skaidrs, ka apkārt notiek vienas stulbības. bet to visu vajag IGNORĒT.

un krāmēties tikai ar ļoti SELEKTĪVI izvēlētām lietām.