sestdiena, aprīlis 01, 2006

Saldais krējums

Āaaaa, āaaaaa, eeeeeee uuuuu. Es patiešām nezināju, ka ir tik labi būt slavenam. Slavenam kā velnam, slavenam kā vārdam "pirkts" (vai tā tulkojumi jebkurā no 284 pastāvošām valodām), slavenam kā Pētrai Andersonei vai Vilam Smitam. To es nezināju, bet tagad es zinu. Kā jūs jautāsiet? Pastāstiet vairāk, jūs teiksiet. Jūs mani fotografēsiet (gan izmantojot telfona aparātu, gan četrkājainu putniņfotoaparātu, gan digitālu dārgfotoštuku, gan vis kaut ko), no dažādiem leņķiem filmēsiet, izklāsiet lielu sarkanu paklāju, tieši tur, kur es izdomāšu spert savu soli. Jūs lietosiet kuterlaivas, heliohopterus un ātrgaitas motociklus, lai neatpaliktu no manis ne sekundi. Jums būs manu pirkumu un arī manu atkritumu saraksts.

Tātad, pastāstie vairāk - jūs jautāsiet. Par ko? Par slavenībošanos (nejaukt ar gejošanos vai peģikošanos)! Oh, jā, es atbildēšu, ir signāli, ka esmu slavens. Ir fakti, un tas ir fakts (man patīk, ka ir fakti)! Mana popularitāte pieaug. Iedomājieties raķeti, ka tiek uzšauta gaisā. Nu kaut kā uz to pusi.

Faktus, jūs gribat tikai faktus. Man ir fakti. Daudz, ļoti daudz. Kapēc vispār ielaidos sarunā? Labi, kļūda, bet iesāktais jānoved līdz galam, tika teicis Vilijams Becklocks (Bekloks), 14ais AeSV prezidents, bagātnieks un ekscentriķis, un es viņam pilnībā piekrītu. Tātad - lai kur es ķertos, viss kļūst populārs. Megaiecienīts, ultramens, hiperjauks. Piemēram, pamirušais interneta mēdijs - KrāAnnāles. Manu roku apmīļotš, tas pēdējās 4 (četras) dienas piedzīvojis neapšaubāmu publicitātes pieaugumu. Divi objektīvi rādītāji to apliecina: 1) apmeklētāji; 2) klikšķi. Tieši klikšķi man pārsteiguši visvairāk, jo norāda uz cilvēku mīlestību. Abi šie rādītāji piedzīvojuši mamutālu pieaugumu, kuru gan es slēpšu, lai neļautu Diena avīzei un Mēdiju grupai šos datus izmantot savā labā, tātad - manā sliktā, tātad - pret mani, tātād - pret lasītāju, tātad - pret viņiem pašiem. Es nepieļaušu notikumu attīstību. Es to apturēšu tieši



tagad.

2 komentāri:

kaulins teica...

āzi, tie ir viltus-falšie-neskaitās klikšķi no citiem blogspotiešiem, kuru pirmkustinātājs ir tavi jaunie ieraksti, apdeiti un cita veida čakarēšanās

īstais rādītājs ir atkārtotie apmeklētāji

kurš diemžēl ne te ne man nav mamutāls

Vombats teica...

hoohoohooo