ceturtdiena, aprīlis 06, 2006

Viktorīma

Iedomājamies sitāciju, kad teikums jābeidz ar vārdu vai frāzi, kas liekama pēdiņās. Vēlētos auditorijai jautāt - kur liksim punktu? Pirms vai pēc aizslēdzošajām pēdiņām?

Paldies,
Empedokls

5 komentāri:

Anonīms teica...

Laikam jau pēc.

Anonīms teica...

Iekritu. Ja nu šis jautājums bija uzdots, lai uz to kāds atbildētu, nezinot, ka atbildei nav nozīmes, ka galvenais mērķis ir nemanāmi likt kādam labprātīgi tērēt savu pirkstu resursus, lai klabinātu taustiņus, kuru vibrācija, starp citu, varot kaitēt smadzenēm, kā rakstīja kāda uz tualetes papīra kvalitātei atbilstoša materiāla iespiestā avīzē.
(Šodien es daudzus šādi uzrunāju, ja labpatīkas, var ignorēt mani)
Un viņš neteiks: "Don`t You Forget About Me". <---punkts te jāliek, ja nekļūdos :-)

kaulins teica...

ai jūs nejēgas

ir dažādi tekstu formatēšanas standarti

uzšķiram A POCKET STYLE MANUAL (3rd ed.) un viss kļūst skaidrs

kas es te esmu vienīgais kam ir kaut kas zināms? kāpēc man ir visiem viss jāpaskaidro? KĀPĒC?

Vombats teica...

Kāpēc es uzskatu, ka man nav skaidrs? Varbūt tapēc,ka pietrūkst sakarīgu atbilžu. Kā vienmēr - pietrūkst sakarīgu atbilžu.

Anonīms teica...

Parasti - pēc, ja teikums tiek turpināts ar citātu, un pirms, ja tā ir tieshā runa.