otrdiena, aprīlis 04, 2006

Kas ir...

Ja jau esmu ķēries klāt (patiesībā, daudz pareizāk būtu teikt - esmu atvēries [pret pasauli]) un sācis stāstīt, kā lietas ir, pie vienas reizes atrisināšu arī jautājumu, par kuru (faktiski paradoksālā kārtā (un kas vēl paradoksālāk -- viņi paši to neuzskata par paradoksālu)) paši šie ļaudi nemāk atrisināt.

Es domāju filosofus. Zirglopam jājautā, kas ir zirglopība, jo tas (zirglops) par to vislabāk zina. Bet tam draņķa filosofam neko tādu nevar pajautāt. Viņš teiks, ka neko nezina un turpinās filosofēt, bet nevarēs sniegt atbildi uz mani interesējošo jautājumu. (par šīs situācijas apsurudumu, paradoksiālismu, neprātību un neprātību lasiet turpmākajās dienās) (kaut kur).

Nu jā, ir tieši tā - filosofs nezina, kas ir filosofija. Phu, smieklīgi. Atlaist viņu, nekavējoties atlaist. Lai taisās, ka tiek. Nav ko ēst svešu maizi, ja nevar neko pateikt. Prom, ko kājas nes!!

Nemaz nerādiet uz mani ar savu tuklo pirkstu! Es? Es zinu! Es zinu, kas ir filosofija. Ka ņefig. Atbildi? Tā [atbilde -tulk.] atkal būs īsa, piesātināta, pēc kuras kā katru reizi iestāsies tukšums, pasīkums, spēku izsīkums. Filosofija ir tepat. Vienu ierakstu zemāk. Raksts ar nosaukumu "Par ko ir jārunā" ir filosofija. Šokējoši? Šķita, ka tas ir kaut kruts, ar ko var nodarboties padzīvojuši lecīgi ļaudis? Nē, viņi neko nezina,'reālā filosofija ir te (pareizāk - tur).

3 komentāri:

kaulins teica...

a paga

kas tur tieši ir filosofija?

vai
Zelēju vistas ruletes šķēli un man blakus stāv siera rika, kuru gaida ruletei līdzīgs liktenis.
ir filosofija?


vai arii
Jau piecus darba ceelienus
Es skaitu zelta sliekas
Man pieder liela garaazha
Kur sliekas guleet lieka

ir filosofija?

vai tikai viss raksts kopaa ir filosofija?

filosofijas daljas nav filosofija?
vai filosofijai ir daljas?
kas ir daljas? kas ir filosofija? kas ir kas?

Vombats teica...

preciizi!! Kulaks uz acs. Kaa naglai pa galvu!!

kaulins teica...

āā! viss skaidrs! tā jau es vispār arī pats domāju no paša sākuma.