trešdiena, marts 29, 2006

Krāsu jautājums

Mans blogs ir gluži līdzīgs daudziem citiem. Piemēram, SS III. Tāds pats fons, tāda pati mūzika, tādi paši burti un tikpat pretīgas atstarpes starp rindkopām. Es esmu izšķiršanās priekšā -- vai ir nozīmīgi kādā krāsā ir tavs blogs? Bet pirms tam es gribētu, norādīt, ka, neskatoties uz to, ka lietoju vārdu "blogs" pa labi un pa kreisi, man tomēr šis vārds (kā jau jebkurš cits svešvalodu ienesums mūsu mušu valodā) škiet nepieņemams un nīdējams.

Par krāsām. Kā lai atbild uz šādas neskaidrības mesto izaicinājumu? Es uzskatu, ka jābūt objektīvam vērtēšnas kritērijam un ierosinu noteikt "mājīgumu" kā pirmo un pēdējo kritēriju. Labi. Ko varu teikt secinājumā? Ir, ir, ir. Krāsai ir nozīme. Piemēram, balta krāsa nav mājīga, bet zaļa ir. Nav grūti uzminēt, ka blogi attiecīgās krāsās būs vainu mājīgi vai arī nemājīgi.

Tomēr jāatzīst, ka nedrīkst neizvērtēt iespējamos draudus, kas rastos no bloga fona krāsas maiņas. VAR pazusts viss latviskojums. Tas būtu jāveido no jauna. Varbūt, ka nebūtu, bet kā lai to zina?

Šķiet, ka pa krāsu viss jau ir pateikts. Tomēr ir daži krikumi, kuru izteikšana ir svarīga, tomēr tie ir pārāk sīki, lai būtu par pamatu jaunam ierakstam (kas ir būt tiesīgs par pamatu jaunam ierakstam un kas nē? -- to lasiet nākamajos.. KraaAnnāļu (jocīgs nosaukums) turpinājumos).
-- šodien redzēju kā deg trolejbusu vadi. Sēdēju ēkā, kas ir pašā centrā. Ceturtā stāvā. Iekšā kaut kas notika, kam man bija jāpievērš uzmanība. Piepeši ārā kaut kas noskanēja, kam sākumā netika pievērsta uzmanība. Nākamā brī'di šķita, ka ārā (turpat pie ceturtā stāva loga) kāds kaut ko metina. Pag, bet tas tak jocīgi - tu nodomāsi. Tā arī nodomāju es. Bet atspīdumi no zilganiem zibšņīem bija neabšaubāmi. Nu jā un tad konstatējām, ka deg trolejbusu vadi, un ka trolejbusi nevar pabraukt, jo deg vadi. Un tad sākās trādi rīdi. Bija baigais sastrēgums, atbrauca daudz dažādu palīdzības dienestu, bet, diemžēl, jau pēc 25min viss haoss tika likvidēts un dzīve atgriezās normālajās sliedēs. Spožs notikums.
-- Ko lai dara atstarpēm starp rindkopām? Es negribu, ka ir vesela rinda kā stapre. Vajag tā, it kā Wordā Pragraph Speisings būtu uzstellēts uz 6pts (provided fonts ir 12pts). Nu lietpratējam būs skaidrs, ko gribu, bet kā lai to izdaru?
-- mana telefona aparāta augšējā podziņa bija tik izdilusi, ka es to pagājušajā nedēlā izrāvu un izmetu. Tagad telefonu ieslēgt varu vai nu ar pildsvpalvu vai arī ar pirkstu, ja vien ir novākts telefonoa oranžais stīvais mundierītis.
-- izlasīju Gata blogu, izlasīju kauliņa blogu, izlasīju jāzepa blogu (šis ieraksts varbūt par nekandidē uz atsevišķa buletpointa jaunizveidi. Piemērotāks būtu iestarpinājums iekavās).
-- jau sen nosolījos piezīmēt savā rakstā, ka jau ir vēls. Es domāju, ka ir vēls. Tātad ir vēls.

1 komentārs:

kaulins teica...

tāda pati mūzika? pieprasu paskaidrojumus

lieto dagnisko versiju "bloks" un "blokošana"

un keep up the good work