svētdiena, decembris 07, 2008

Kulinārija

Es, lūdzu, vēlētos tās pagatavotas šādā veidā. Garneles un makreles šeit, manā priekšā, izspēlē dažādas II pasaules kara kaujas. Vēlos redzēt, pirmkārt, kaujas uz zemes, otrkārt, kaujas zem ūdens (zemūdens kaujas), treškārt kaujas gaisā. Turklāt, būtu patiešām lieliski, ja jūs pacenstos un organizētu to tā, ka kauju uz zemes improvizētā izspēle notiktu šeit izveidotā ūdens tilpumā, zemūdens kaujas notiktu gaisā (bet, protams, ne jau virs šī ūdens tilpuma, bet mazliet sāņus) un kaujas gaisā notiktu tepat, uz galda. Es vēlētos (ceru, ka nešķietu pārlieku sīkumains), lai garneļu un makreļu izcīnītajai gaisa kaujai piemistu kaujas par Angliju "vaibsti", kaut vai tikai loģiskā forma. Cīņas uz zemes un zem ūdens, lūdzu, izvēlieties pēc savas gaumes.

Esmu sastādījis šīs maltītes instrumentāciju-orķestrāciju, teorētisko pamatojumu.Šajā stabiņu diagrammā var redzēt manis iecerēto garneļu (G) un makreļu (M) adjustēto participāciju. Pieredze rāda, ka visērtāk un, būtībā, arī korektāk ir participāciju adjustēt nevis pret GDP (IKP), bet gan pret starpbanku pārnakts aizdevumu likmi.

No otras puses, savukārt, es labi apzinos realitāti jeb "dzīves īstenību", kā es to dažu reizi smiedamies mēdzu saukt. Lūk, otra stabiņu diagramma uzrāda garneļu un makreļu dažādos izmērus.
Makreļu izmērs, kā uzrāda šī analīze, pārsniedz garneļu izmēru vairāk kā trīs reizes.

Godīgi sakot, nezinu, vai, pasūtot šādi pagatavotas jūras veltes, es neprasu neiespējamo. Tomēr esmu par jūsu iestādījumu dzirdējis daudz laba. Tādēļ, zinu, ka neatteiksiet, ja palūgšu jūs šo visu garnēt ar diviem makšķerauklās iesietiem grauzējiem, kas, rotēdami tieši virs garneļu un makreļu kauju vietas, kādu 30-40 minūšu laikā izpildītu saules un mēness savstarpējo deju gada gājumā. Būtībā tas arī ir viss.

4 komentāri:

Anonīms teica...

lieliski! fantastiski! un tāda būs visa grāmata? nevaru sagaidīt.

Vombats teica...

ak, nē, šo iegādājos kurpju vietā.

Anonīms teica...

skaidrs, kā jau teicu -- nevaru sagaidīt

robezhs teica...

tie grafiki aizdomīgi līdzīgi krugmena nobela lekcijas prezentācijas 3. un 4. slaidam.

http://www.princeton.edu/~pkrugman/nobelslides.pdf