pirmdiena, marts 26, 2007

Reiz zaļoja jaunība utt

Iz piektās klases, kas robežojas ar augstāko klasi.

1. Lokators nekur ar sevi dricelīgi pišas.
2. Oliņš Boliņš tualetē ar ledus cirtni gan ātri, gan lēni čakarē, bļe, smadzenes.
3. Gatis cisternā ar izkapti piepišot mūli saskaras ar mēlēm.

4. Cinītis sniedziņā ar labo roku vis kaut kā mētā kruto - to redzēja jocīgs kaķis plīsis un apdolbīti teica: "Es esmu pingvīns! Bļe!"
5. Kalnu kaza jūrmalā ar savu pirkstu pilnīgā bezsakarā pišās - to redzēja gigantisks salatētis un murminot zem deguna teica: "Man patīk, kāds es esmu!"
6. Kauliņš Centrālstacijas tunelī ar oļiem glupi dračī - to redzēja vakardienas gludeklis un klusējot teica: "Mazs cinītis tup ceļa malā!"
7. Pimpis ceturtajā klasē ar pimpi idiotiski izskatās pēc narkomāna - to redzēja smirdīgs Raimonds Pauls un mirdams teica: "Ha, tas ir pretīgi!"
8. Skolas direktors nav tava darīšana, kur, ar vijoli nervozi aizdrāž - to redzēja resnais tramvajnieks un lecot uz vienas kājas teica: "Bļe, pimpis."
9. Katrs no mums uz ežiņas ar puņķi ļoti skaļi strīdas par Lemberga apcietināšanu - to redzēja zaļš perversuālis un knapi dvešot teica: "Eu, baigi labi."

2 komentāri:

Anonīms teica...

kur ir plataa bloks? daudz dzirdeets, nevar sagaidiit!

Anonīms teica...

kur ir platā bloks?