trešdiena, augusts 09, 2006

Mon jour

Izdarot dažas atrunas, var teikt, ka mana šodiena bijusi gluži tukša. Atminos, ka tāda bija arī vakardiena, aizvakardiena, arī ceturtdiena, un, atļaujos minēt, tāda būs arī rītdiena un arī trešdiena. Ja neskaita dažus sastaptos cilvēkus (Alfrēds, K. C. vai arī ēdināšanas iestādes bufetniece, piemēram), dažas sajūtas (pretīgums, nogurums, tukšums, prieks, harmonija, ermonika, trombons [pēdīgie šeit minēti tikai formas pēc {un ne jau šo lietu formas dēļ}]), dažas fiziloģiskas sajūtas (miegs, ēstgriba, dzertgriba), dažus vērtību spriedumus (pretīgā briļļu bodes pārdevēja-okultiste, forshi milžu cīņas vidus bungājieni, autovadītāja ir dieviete, smieklīgs kora vidū stāvošs, bet nedziedošs džeks), dažus lēmumus (jāceļas no gultas), secinājumus (man nepatīk šie ļaudis, bet ir ļaudis, kas man patīk), dažus telefona zvanus (dana, kārlis, toms, aija, alfrēds, zanda, jānis, henrijs, mārtiņš, ingars) un dažas jaukas melodijas (ūūūū-ūūūū-ūū) mana diena ir bijusi (lai arī tā vēl nav pagājusi) gluži tukša.

Es nebūt neesmu personisks. Viss, ko es saku un runāju (vai arī, piemēram, rakstu) ir objektīvs.

4 komentāri:

kaulins teica...

dažus teflona zvanus (i.e. zvani, kas izgatavoti no materiāla, kas tiek saukts par, nē, faktiski ir -- teflons)


tele? dana ir viena kārtīga tele.

Vombats teica...

es nesaprotu, par ko tu runā!!

kaulins teica...

govs (Bos taurus) --> teļš --> tele = dana

tas nu ir vairāk kā skaidrs.

Anonīms teica...

iesaku nokačāt to vakardienas disko dziesmu, kur tas džeks saka - žvuaa! pāris stundu dienā piepildās kā nemetas!