ceturtdiena, augusts 18, 2005

Entelechy

Lecherous treacherous indeed.

Ir pienācis laiks beigt. Beigt klusēt. Tieši tā - lai nekas vairs nestājas ceļā plūdiem un pūdeļiem. Ko es ar šo gribēju teikt - vajag uz mirkli apklust un ieklausīties. Jo tā nu ir balta patiesība - visapkārt ir tikai formas. Jebkurai lietai ir forma (varbūt, visticamāk, dubļiem un putekļiem tomēr formu nav), bet jebkurā gadījumā ir skaidrs, ka ābolam, ābelei, rozei un futbola komandai ir formas. Formas. Ir Formas.

Ir arī stāsts. Tam ir vairākas daļas. Šobrīd publicēšu pirmo daļu, ar kuru stāsts aizsākas. Jūsu acu priekšā būs-ošā proza jau izsenis uzrakstīt un atšķirībā no F. Dostojevska (kurš atļaujas publicēt savu pastāstu pirmās burtnīcas vēl pirms uzraksītas pēdejās) tiek publicētas vairākas daļās tikai un vienīgi aiz intrigas uzturēšanas motīviem.

Te nu tas sākas: +++++++++++++++++++

Aktīvs nokāpa no vilciena platformas un pamodās. Savādi, cik gan viss ir savādi. Jau septīto reizi, jo šī nebija jau pirmā reize. Bija veicies arī labāk. Piemēram, reiz Aktīvs bija ievērojis kādu meiteni ar brūnām bizēm, kas smaidīja, bet bija nelabvēlīga. Pēc tam viņš iegāja kazino un lika uz laimīgo 14 skaitli apbrīnojamu naudas summu. Krupjē izsaucās tajā pašā mirklī: „Jūs, esat apbrīnojams, man tikai sapņos rādās tas, ko jūs pamanāties vienā mirklī paveikt” Un uzgriezās 14 skaitlis. Nauda bija, tā bira un Aktīvs jutās un arī patiesi bija veiksminieks. Tāpat arī pieņemšanā Lielajā Ģildē veicās saskatīt lietu kopsakarus un Aktīvs bija veiksmīgs. Gluži kā zalktis, kas izmucis no rakstnieka, kurš ar viegliem spalvas vilcieniem uzrasē platformu. Aktīvs uzdrasēja uz platformas un notupās.

Atpakaļ bija labāk nekā projām, kur ir auksti. „Esmu pieaudzis cilvēks, man neder lapseņu paņēmieni. Es esmu pakavs. Pakavs jau kuro dienu gail.” To visu nodomāja Aktīvs. Pienāca Londa un abi aizgāja uz kinokino. Man teātris nepatīk, bet patīk kino, bija Londas maksima. Kalna galā bija vairāk ļaužu, bet lejasgalā brīvi tekalēja strazds. Saime vēl kavējās, bet kino sākās. Aktīvs Londu nosauca vārdā: „Londa.” Nepiespiests klusumus turpinājās. Saime tā arī neieradās, jo ķēra strazdu un mierināja īpašumu pārvaldienieku, kurš cigāru jau sen bija izmetis no prāta.

+++++++++++++++

Turpinājums tiks uzrādīts bez brīdinājuma pēc noteikta laika.

3 komentāri:

kaulins teica...

dagni tavs prāts ir iesūnojis

Vombats teica...

es esmu apsuunojis, bet mans praats naak no Pasaules Dveeseles! Ko skaidri varam, citu starpaa, ieveerot pirmaas staasta rindkopas beigaas. turpinaajums buus tikai veelaak, jo juus visi slikti uzvedaties.

vombats

kaulins teica...

vērtētāji saradušies bļe kā sēnes pēc lietus

suņi rej bet karavāna iet tālāk

reini: ir jāraksta

kāpēc?

drīz uzrakstīšu kāpēc